M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, February 15, 2011

Dumnezeu doarme :))

Ora 5, supă de roşii şi, în lipsă de altceva, ştirile de pe protv, o sursă continuă de elemente amuzante. Ştirea suna cam aşa:
„În Bacău (da ştiu, iar Moldova:)) nişte hoţi au furat clopotul dintr-o biserică veche de bla bla bla. Enoriaşii sunt stupefiaţi”.
Ultima propoziţie m-a amuzat teribil. Păi de ce sunt stupefiaţi? Luară stupefiante de tristeţe? Deja îl văd pe nea caisă în sutană cum sună la 0745321GOD...:
„Alo? Doamne, m-auzi?” plescăit de fălci....
„Da coaie, spune repede că îmi făceam somnul de amiază”
„Păi, mai ştii super biserica unde îţi cântam în fiecare dimineaţă după ce pupam lemnele pictate incorect?”
„Da mă, ce s-a întâmplat?”
„Credeam că ştii tot doamne, anyway, nişte bulangii au ciordit clopotu' ca să-l vândă la fier vechi”
„Ai să-mi bag.. şi ai sunat la miliţie?”
„Da doamne da ăştia e proşti, mă gândeam că... tot eşti tu mare şi tare, nu vrei să-i distrugi tu?”
„Bă, nu ştiu ce să zic, hai că poate fac ceva pentru voi”
În tot acest timp la 10Km depărtare la remat
„Haoleo şăfu, cât dai pă chestia asta sunătoare din fier?”
„10 lei”
„Păi de ce?”
„M-a sunat dumnezeu şi mi-a zis să nu vă dau mai mult ca să nu vă bucuraţi de furt”
„Ok, o vodkă, două tot cumpăr de ei, dă 10 lei şi hai să batem palma”

Aştept ştirea în care enoriaşii dau un party monstru cu gang bang şi alte măgării că şi-au tras clopot nou... Mi-e silă de idioţi, mai ales dacă au impresia că în „casa domnului” nu se poate întâmpla nimic rău.
Săptămână uşoară vouă.

Poza e de aici

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi