M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Saturday, February 5, 2011

In the middle of nowhere with 1% of battery

Ce se întâmplă când te încrezi prea mult în tehnologie şi mai ai şi darul de a uita lucruri acasă?

Păi simplu, ajungi în altă parte decât ţi-ai propus eventual cu foarte puţină baterie la iPhone sau deloc. Asta pentru că  nu-l ţine bateria decât dacă nu-l foloseşti. Soft-ul de navigaţie nu îţi spune: „băi berbecule, vezi că nu ţi-ai luat încărcător!” ci doar papă bateria. Şi de aici încep problemele.

Am fost în situaţia în care la 1% din baterie eram pe o stradă mărginită de întuneric şi maşini. Semnele nu indicau nimic iar iPhone-ul s-a curăţat lăsându-mă doar cu semnele de pe autostradă care, sincer, nu-mi ziceau nimic de locaţia la care vroiam să ajung. Poftim cultură.

No, dragilor, dacă aveţi telefoane „şmechere” care sug bateria cum suge alcoolicul Săniuţa, luaţi-vă măcar o baterie extra.

2 comments:

  1. haha, foarte bun sfat. dar până la urmă cum ai rezolvat-o tu?

    ReplyDelete
  2. :) bogdan mi-am luatincarcator de nasina:))

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi