M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Sunday, February 27, 2011

Primăvară, unde eşti?

Nu credeam că voi ajunge să zic asta: unde naiba e primăvara aia plină de miresme şi zile însorite cu iz de viaţă crudă?
Nu mă înţelegeţi greşit, sunt fan declarat iarnă, dar de prin 2007 încoace nu a mai fost niciuna la fel. Schiatul e din ce în ce mai prost (dacă nu e zăpadă) iar preţurile au crescut în Poiana Braşov. La acestea se adaugă celebrele facturi de iarnă pentru consumul de gaze naturale. În condiţiile astea cum să nu-mi doresc să vină primăvara cu alaiul ei de flori (cum zicea un cântăreţ la un moment dat). Aşa că începând de astăzi voi face niscaiva incantaţii voodoo poate poate se simte şi primăvara să-şi arate faţa. Mi-e dor de verdele ăla crud şi de miresmele florilor de corcoduş. Peste toate d-abia aştept să mă plimb cu noua achiziţie pe dealurile din jurul Braşovului. Până una alta vă las în compania acestui colaj drăguţ.

11 comments:

  1. Hai cu incantatiile! Hai cu primavara! M-am saturat ce bocanci si caciula....
    Si cand te gandesti ca acum cateva saptamani imi dadeai peste nas cand ma plangeam ca ninge... Ma trimiteai la ski, a?

    ReplyDelete
  2. :)) guilty dar dupa cum spuneam si-n postare iarna asta suge :)

    ReplyDelete
  3. si eu sunt fan iarna dar vreau niste soare, niste soare si niste soare

    ReplyDelete
  4. :) iarna asta m-a plictisit şi d-aia vreau să dispară

    ReplyDelete
  5. Păi nu te apuci de incantaţii? Că la ce ger a fost azi dimineaţă... nu ştiu ce voodoo ai făcut că văd că nu prea a funcţionat. :D Fă bobocii să explodeze odată... şi să vezi ce primăvară frumoasă vom avea.

    ReplyDelete
  6. :)) am trimis via rugăciune o sticlă de pălincă dar se pare că cineva nu a ştiut cum se bea şi s-a matolit, rezultatul: frigul de dimineaţă:)
    PS la oneşti era şi mai frig decât la braşov:))

    ReplyDelete
  7. și eu sunt fan iarnă, dar parcă aș subscrie și eu la incantațiile și dansuri invocatoare de primăvară! let's hope for it.

    ReplyDelete
  8. uite că le tot fac şi în loc să fie soare, ninge, cel puţin în Braşov:(

    ReplyDelete
  9. uite că le tot fac şi în loc să fie soare, ninge, cel puţin în Braşov:(

    ReplyDelete
  10. Hai cu incantatiile! Hai cu primavara! M-am saturat ce bocanci si caciula....
    Si cand te gandesti ca acum cateva saptamani imi dadeai peste nas cand ma plangeam ca ninge... Ma trimiteai la ski, a?

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi