M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, March 31, 2011

Ani de liceu (sau facultate)

Tocmai am creat alături de Sorin o leapşă al cărei penibil probabil va depăşi toate frontierele, dar măcar o să râdem.
Aşadar invit pe toţi cei care au „balls of steel” sau alt tip de ouă, după caz, să posteze pe blog-ul lor, 5 poze de când erau tineri alături de celebra melodie ani de liceu. Bă da tineri să se vadă diferenţa.
Cu toţii ştim „after”-ul dar ne mai aducem aminte de „before”?
Dau eu tonul că mi-am luat ceva de oţel de curând

stela enache si florin bogardo-ani de liceu
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse







Şi-au mai cumpărat ouă de oţel şi:

27 comments:

  1. ma, de facultate sigur am, de liceu nu sunt sigur :))) - am dar de-alea palpabile :))

    ReplyDelete
  2. Ba, da de liceu ma, nu de facultate!
    Eu nu cred ca mai am poze din liceu, dar fac rost!
    Ah, si cacamas in platforma ta de blogging, treci pe wordpress

    ReplyDelete
  3. =)) pune acolo să râdem, vine şi Sorin cu o serie:)))

    ReplyDelete
  4. ihearlights când ajung la braşov:D e în plan
    hai să te văd cu pozele:))

    ReplyDelete
  5. in a 3-a poza semeni cu ala din Backstreet Boys :)))

    ReplyDelete
  6. ba, da numa yo dau comenturi aici? ce mai preteni ai injinere :))

    ReplyDelete
  7. =)) lumea doarme mă, nu toţi îs somnambuli ca noi:))

    ReplyDelete
  8. Mor de ras!!! E criminala si formularea "talcuri" !

    ReplyDelete
  9. Ma gandesc... Imi citeste familia blogul si n-as vrea sa le stric parerea buna pe care o au despre formarea mea academica si caminista prin excelenta. :D

    ReplyDelete
  10. :)) dude, dacă e familia tre să ştie adevărul=))

    ReplyDelete
  11. buna portie de ras am mai tras :))
    deci am cate-o replica pentru fiecare poza de-a ta cu poze de-ale mele :))
    doar ca unele nu le pot obtine acum, dar altele mai pun maine :)) ca-i prea faina leapsa asta
    dastepti ne-au mai facut mumele noastre :D

    ReplyDelete
  12. dude chiar am râs cu poftă:)) aştept replica şi pe ăştia a lu auzitoru de lumini, ovidiu, mihalcea, holerga, poate se simt şi ei :)
    mumele noastre rulează:D

    ReplyDelete
  13. cristi baga acolo sa vada si ochii nostrii :))
    pacat ca nu mai am eu pozele de cand erai la facultate si jucai baza la noi :))))

    ReplyDelete
  14. cristi bagă acolo să vadă şi ochii noştrii
    păcat că nu mai am eu pozele de când erai la faculate şi jucai bâza cu noi :)))))

    ReplyDelete
  15. inca nu-mi revin:)) nu pot sa cred ca ai facut pozele astea publice, ce vor spune fanii tai?:)))

    ReplyDelete
  16. Sarmet!!! copil tampit. Ai pus pozele din anul 1 de facultate.
    "-Băi Sarma, unde dracu ai stat pâna la ora asta?
    -Să-mi bag p*%#@ cât ne-a ţinut profa la seminaru vietii.
    -Băi nebunule e 12 noaptea!!"
    Va spun eu ...a fost la bodega Tampa.
    :)) =))

    ReplyDelete
  17. Sarmet. Ai niste poze arhivate pe un CD :))) Ai putea sa le pui pe acelea. Sunt ..mirobolante , speechless. Injinerul metamorfozat :))) =)) Cu totii am vrea sa le vedem sau revedem. :))
    Muhahahha!!!

    ReplyDelete
  18. hahaha, Alex. ne-ai făcut o excelentă prezentare cu fotografii nebune!

    ReplyDelete
  19. :) fanii vor veni ca apostolii dupa gizaz:))

    ReplyDelete
  20. ba, eu am pus 5 poze si tu dai tot din casa:)) calmeaza-te:))

    ReplyDelete
  21. care se mai baga? fac un update la post fara nicio problema:))

    ReplyDelete
  22. bă, acum mi-am adus aminte, ai cumva arhiva aia parolată cu pozele făcute la 602A la alexandra?

    ReplyDelete
  23. De unde satan s-o am .Tineai la pozele alea ca la ochii din cap. Nu le-am vazut decat o data .Era fain daca le postai si pe acelea. Peste ani ii ziceai nevastuicii tale ce dama bine erai si daca nu te credea ii demonstrai. Shakira din Carpati :))

    ReplyDelete
  24. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi