M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Sunday, March 6, 2011

#canyonsportmeet

Sâmbătă a fost nebunie mare la diezBraşov şi toată suflarea fotbalistico-tuităristă a ţării ştie deja de diezcanyonsportmeet.
Pentru că nu vreau să reiau ce s-a scris deja pe celelalte bloguri vă dau site-urile unde puteţi afla tot: rezultate, informaţii etc http://sportmeet.ro şi http://cupa.sportmeet.ro/. No, după cum era de aşteptat evenimentul a ieşit beton, ne-am simţit bine împreună şi am prins şi o mamă de răceală de la vremea din sală. Toată lumea a scris despre eveniment (daţi un search că nu e greu) şi despre echipele.. câştigătoare. Felicitări pe această cale clujenilor (campionii) care au demonstrat că poţi juca excelent chiar dacă eşti tuităris sau blogăr. După cum ziceam toţi au scris de câştigători dar nimeni nu a amintit de celelalte echipe, de oamenii căzuţi la datorie în timp ce otrăveau fântânile adversarilor (a se vedea @MariusMihalcea) sau de arbitrul „profesionist” care belea ochii pe tavanul transpirat al sălii în loc să-i belească în teren.
Din partea mea felicitări tuturor: Sibiu (mai e o dată mai încolo după cum a observat lpttenfant ), Timişoara, Cluj (din nou), Sibiu, Bucureşti (ambele echipe), Iaşi, Braşov şi în mod special echipei mele Web 2.0 Oneşti. Ăştia din urmă, a căror mecle se pot vedea şi-n pozna de sus au fost pe val, da rău di tăt nu aşa. Pentru cine nu ştie sau a vrut să uite subit noi am făcut egal cei care au câştigat cupa lucru deloc uşor de realizat. Nu mai contează că am rămas fără un om jumate sau că arbitrul a acceptat un gol dat mişeleşte când nu se uita nici dracu la minge (din moment ce fluierul nu se auzise), important e că am avut cea mai beton galerie (cele mai ţipăcioase şi încurajatoare fete) şi că oneştencele noastre le-au tăvălit pe adversare într-un joc fenomenal. Bravo fetelor (tuturor de această dată).
În încheiere vreau să mulţumesc tuturor care s-au luptat pentru acest eveniment (să facă rost de unele şi de altele) şi celor de la Rexona pentru spray-ul primit ca premiu, fără de care nu i-aş fi parfumat blugii lui Radu Balan (@raduibalan) ştie el unde.
PS Sper să ne vedem din nou la un campionat de gătit în aer liber #grătartweetmeet.






19 comments:

  1. mi se pare amuzant ca-i zici arbitru :))

    Multumim si noi pentru incurajarile din ultimul meci, chiar daca tot pentru voi erau :))

    ReplyDelete
  2. :) asta era titulatura lui n-ai ce-i face:)
    nu mai am gât de cât am ţipat (atât la colegii de echipă cât şi pentru toţi ceilalţi)
    PS sper să ne revedem curând:D

    ReplyDelete
  3. "doi" felicitari pentru "Sibii"? ;))

    ReplyDelete
  4. :)) păi da, că tu l-ai citit de dimineaţă şi erai odihnită:))) am corectat

    ReplyDelete
  5. Traiasca domn portar!!!
    eu ma bucur ca am fost cu totii ;)
    ce de rahat ar fi fost sa pleci pe 1 si sa stau eu in poarta :D
    facem bauta post eveniment cand te-ntorci ;)

    ReplyDelete
  6. un articol asa cum ai aparat... EXCEPTIONAL! :)

    ReplyDelete
  7. multumim, si felicitari si voua! ... onestiu o fost singura echipa care a reusit sa ne strice siru' de victorii! :D

    ReplyDelete
  8. @sorin- musai să bem când mă întorc, încă nu am renunţat la #gizăzţuicămeet:)
    @mersi mult alex, ai fost mai bună decât mă aşteptam, eşti pă val cum ar zice capitala:P
    @bogdan îţi mulţumesc dar toate au un preţ, acum sunt bocnă de răcit şi cu dureri mai peste tot:P
    @dane eu mă bucur că ne-am simţit bine cu toţii şi că am fost la mijloc, am spray ce pana mea:D

    ReplyDelete
  9. Un nou PA la orizont. PAveste merge mai departe...

    ReplyDelete
  10. multumim, si felicitari si voua! ... onestiu o fost singura echipa care a reusit sa ne strice siru' de victorii! :D

    ReplyDelete
  11. un articol asa cum ai aparat... EXCEPTIONAL! :)

    ReplyDelete
  12. Traiasca domn portar!!!
    eu ma bucur ca am fost cu totii ;)
    ce de rahat ar fi fost sa pleci pe 1 si sa stau eu in poarta :D
    facem bauta post eveniment cand te-ntorci ;)

    ReplyDelete
  13. :)) păi da, că tu l-ai citit de dimineaţă şi erai odihnită:))) am corectat

    ReplyDelete
  14. "doi" felicitari pentru "Sibii"? ;))

    ReplyDelete
  15. mi se pare amuzant ca-i zici arbitru :))

    Multumim si noi pentru incurajarile din ultimul meci, chiar daca tot pentru voi erau :))

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi