M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, March 15, 2011

Ce mă face fericit..3 în 1

Acum ceva vreme EI au făcut o mică leapşă în care desigur m-au inclus şi pe mine. Pentru că în ultima perioadă nu am mai avut timp de stat pe internet (facebook, twitter, blog etc) m-am gândit că ar fi cazul să fac un efort şi să răspund la leapşă în combinaţie cu încă două chestii.
Aşadar (sunet de tobe) în ordine invers cronologică avem:

  1. Am intrat în rândul lumii
De vreo săptămână la îndemnul Alexandrei Enea am trecut şi eu ca tot omul pe domeniul meu Aparent nu e cine ştie ce dar după spusele ei o să-mi prindă bine. Pentru asta am trecut printr-o grămadă de aventuri tehnice care s-au finalizat totuşi cu bine (DNS-uri, setări şi alte rahaturi). Momentan caut o temă interesantă, cât mai ieftină (deci nu exclud plata) care să schimbe faţa blogului. Astfel dacă ştiţi pe cineva sau aţi văzut vreo una pe undeva vă rog daţi-mi de veste.

  1. Am văzut un film interesant
Aseară m-am uitat la 127 de ore, un film care m-a marcat un pic. Nu ştiu cât de reală este povestea din spatele ecranului dar nici că mă interesează. Simplul fapt că în film e ilustrat perfect conceptul de şuturi în fund luate de la viaţă atunci când te aştepţi mai puţin m-a impresionate. În plus mi-a plăcut că s-a pus accentul şi pe prieteni/familie şi importanţa acestora în viaţa ta. Ceea ce mă duce cu gândul la...

  1. Ce mă face fericit
No, aici lucururile sunt destul de simple, cel puţin pentru mine. Sunt uşor de mulţumit de cele mai multe ori deci, în principiu, cam totul mă face fericit. Cu toate astea sunt unele chestii care îmi aduc mai multe zâmbete pe meclă decât altele. Astfel nu cred că aş putea să fiu eu dacă nu aş fi înconjurat de oameni (prieteni, amici, etc.) sau dacă nu aş avea unele dintre cele mai de gaşcă familii (mama ocupă aici un loc important). De asemenea îmi plac gadget-urile şi mă bucur de fiecare dată când îmi cumpăr unul. Acest sentiment se poate extinde şi la alte obiecte iar dacă generalizez orice prostie pe care o achiziţionez mă face fericit.
Din principiu mă trezesc bine dispus dimineaţa (mai sunt şi excepţii) dar nu sunt fericit că mă trezesc (oricât de mobid ar suna asta) ci, că am pentru ce. Mi-e egal dacă mă aşteaptă un mic dejun copios sau trag doar o ţigară şi beau un 3 în 1 mă simt la fel de energic prin urmare bine (nu ştiu dacă asta se pune la capitolul fericire).
În fine, fericirea este un termen destul de complex pe care, eu cel puţin, tind să-l asociez cu starea de bine. Poate mă înşel dar asta înţeleg eu prin acest termen. Pe voi ce vă face fericiţi?
Dau leapşa mai departe unor prieteni din blogosferă, sper să nu întârzie o lună cu răspunsul ca mine: Bogdan, Mica Prinţesă, Adela, Sorin, Panseluţa, Andrei, Bucătaru Maniac, Roxana, Holerga, Oana, Monica, Mădălina şi toţi care mai vor să o preia.
PS. Lăsaţi un link în comentarii pentru că nu ştiu de ce dar nu-mi merge porcăria de backlink shit. Apropo dacă vă ştiţi experţi vă rog daţi-mi o mână de ajutor.
Poza este de aici.

19 comments:

  1. Din experienta, parca tot temele de Wordpress arata bine (si nu, nu arata a teme de Wordpress). Mai ales daca esti dispus sa bagi si niste bani in ele, ai mari sanse sa gasesti ceva foarte fain. Pentru mai multe tips&tricks da-i un PM Lui. O sa iti dea niste linkuri&shit superbe :D

    ReplyDelete
  2. am găsit şi ceva pt blogger dar nu sunt mulţumit:) pe wordpress ştiu că sunt multe şi faine:) mă decid în curând, mersi de sfat

    ReplyDelete
  3. ce fain. felicitări pentru adresa nouă :)
    127-le nu l-am văzut încă, dar am înțeles că este despre o întâmplare adevărată... acum m-ai făcut curios, acum o să-ncerc să-l văd și eu cât mai repede.
    mulțumesc pentru pasa lungă trimisă și în direcția mea, Alex, dar nu bag mâna-n foc că nu va trece și la mine multă apă pe Mureș până mă apuc să răspund lepșei ăsteia (sau lepșelor în general :P)

    ReplyDelete
  4. mersi bogdan:)
    127 merită ca experienţă dincolo de ecran, e un fel de I shouldn't be alive de pe Discovery:)
    crede-mă şi mie mi-a luat o grămadă până am răspuns la asta:) te înţeleg Urs te aşteaptă:P

    ReplyDelete
  5. și nu doar Urs, mai sunt și alții :)

    ReplyDelete
  6. Poti include aici si o cafea 3 in 1 :))

    ReplyDelete
  7. normal, e cea mai bună când nu ai cafea la pachet:)

    ReplyDelete
  8. Am constatat că nu (mai) esti în blogroll la mine, ceea ce am reparat adineauri.

    P.S. Poate încerci să ne dai gata în AutoPArtret, ce zici?

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. 127 de ore e fain, am inteles ca e inspirat dintr-o situatie reala. Madi iti da detalii, despre cum traieste individul si are o mana de plastic..sau google it, how u want! :P
    In scurt timp te voi urma si eu in ceea ce priveste intratul in randul oamenilor.
    Mersi de leapsa, am primit-o de la Ea , inca n-am ajuns sa scriu..dar o sa incep.. :)
    PS: scapi de una, dai de alta! vei intelege tu intr-un final!

    ReplyDelete
  11. salutare călin, nici la mine nu mai erai dar eu am avut ceva probleme cu toate cele după ce m-am mutat cu domeniul, de exemplu în dashboard nu-mi mai apărea niciun blog din câte urmăream:) am rezolvat acum lucrurile
    o să încerc, am văzut concursul şi am şi votat în prima etapă, dacă voi avea timp mă înscriu şi eu în competiţie, mulţumesc de invitaţie

    ReplyDelete
  12. mon, nu am avut timp să mă uit dacă e sau nu pe bune:) dar cu prima ocazie o voi face. În ceea ce priveşte trecerea, mă bucur pentru tine şi sunt curios ce cale vei alege:)
    Dacă te refereai la cele două comentarii atunci am înţeles, dacă nu, sunt încă în ceaţă:)
    mersi de vizită, te mai aştept pe aici:)

    ReplyDelete
  13. Eu abia acum am observat ca in sfarsit ti s-a reglat adresa. :) Si trebuie sa recunosti ca eu inca de la inceput ti-am spus ca o sa fie ceva problema si DNS-uri si timpi de propagare... adica am fost onesta cu tine! :) Acum sper sa si fie asa cum ti-am spus... ca o sa "te ajute" in viitor! :)

    ReplyDelete
  14. hei alex, mă bucur că ai trecut pe aici:) a fost o problemă un pic mai mare dar până la urmă m-am descurcat:) aştept un răspuns de la un prieten şi în funcţie de el merg şi mai departe:D
    PS aruncă un ochi pe poza de aici:P http://www.injineru.ro/2011/03/la-ce-s-buni-prietenii.html

    ReplyDelete
  15. Cum a sunat asta "ma bucur ca ai trecut pe aici"! De parca ar fi fost prima oara... :(

    ReplyDelete
  16. dacă-mi aduc aminte ultima oară te plângeai că nu ai timp, asta este explicaţia la mesajul meu. Femeile, trebuie să interpreteze repede tot:)

    ReplyDelete
  17. dacă-mi aduc aminte ultima oară te plângeai că nu ai timp, asta este explicaţia la mesajul meu. Femeile, trebuie să interpreteze repede tot:)

    ReplyDelete
  18. mon, nu am avut timp să mă uit dacă e sau nu pe bune:) dar cu prima ocazie o voi face. În ceea ce priveşte trecerea, mă bucur pentru tine şi sunt curios ce cale vei alege:)
    Dacă te refereai la cele două comentarii atunci am înţeles, dacă nu, sunt încă în ceaţă:)
    mersi de vizită, te mai aştept pe aici:)

    ReplyDelete
  19. salutare călin, nici la mine nu mai erai dar eu am avut ceva probleme cu toate cele după ce m-am mutat cu domeniul, de exemplu în dashboard nu-mi mai apărea niciun blog din câte urmăream:) am rezolvat acum lucrurile
    o să încerc, am văzut concursul şi am şi votat în prima etapă, dacă voi avea timp mă înscriu şi eu în competiţie, mulţumesc de invitaţie

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi