M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, March 22, 2011

Fotbalistul din spatele injinerului

Când era mic (clasa I pe acolo) m-am înscris la un club de fotbal pentru că mă săturasem să-mi iau mingi în freză de fiecare dată când jucam cu prietenii în spatele blocului.
După un timp mama m-a retras de la club dar am continuat să merg la meciurile echipei F.C. Oneşti pentru că de, îmi plăcea fotbalul şi să rod seminţe pe stadion în timp ce huiduiam echipa adversă. Anii au trecut, F.C. Oneşti nu mai era în divizia A iar meciurile cu prietenii s-au rărit. Fotbalul devenise scuza perfectă să ieşim cu toţii la o bere;) Anul trecut s-a întâmplat totuşi ceva. Se anunţase campionatul de fotbal din cadrul firmei la care lucrez şi pentru că mai ieşisem la două trei meciuri am zis că nu ar strica să particip şi eu alături de prietenii de la birou, injineri şi ei. Soarta a ţinut cu noi şi după o zi de meciuri am luat locul I. Nu-mi venea să cred, dintr-o dată îmi plăcea fotbalul şi cred că victoria aceea a fost punctul de renaştere. De curând tot alături de prieteni am luat un onorabil loc 4 la cupa de fotbal #canyonsportmeet. Astfel pe lângă faptul că am văzut încă o dată cât de mişto poate fi acest joc am mai şi cunoscut o mulţime de oameni. Printre ei este şi Chinezu care acum este bloggerul oficial al campaniei Drumul Mingii fotbaladevarat.ro. O campanie mişto de tot ce-şi propune să te scoată din casă ca să „baţi mingea”. La apel vor fi chemaţi 1000 de români pasionaţi de fotbal, se vor parcurge peste 2000 de km toată nebunia urmând să se desfăşoare pe o perioadă de peste 40 de zile. Pentru că este un eveniment serios nu puteau să lipsească şi legende ale fotbalului romanesc precum Balaci, Belodedici, Cartu, Camataru si Bumbescu. Ce vor face ei? Păi veţi vedea, pentru că aveţi şansa să fiţi acolo. Da, dragilor, s-a dat startul la înscrieri. Aşadar dacă eşti din Timişoara, Craiova, Piteşti, Brăila, Galaţi, Piatra Neamţ, Bistriţa, Braşov şi-ţi place fotbalul adevărat vino alături de noi. Dă repede cu subsemnatu' la adresa şi vino alături de noi. N-o să-ţi pară rău. Ce faci? Încă mai leneveşti în fotoliu? Fotbalul te aşteaptă.
PS. Dacă nu eşti din oraşele menţionate mai sus, nu-i nimic. Urcă-te-n maşină cu prietenii şi vino. Fotbalul adevărat e pentru toţi.

3 comments:

  1. mulţumesc dude:) poate ne mai vedem pe la braşov la un amical ceva:D

    ReplyDelete
  2. de vazut sigur ne vedem, ca sunt invitat la finala :D - paote dam si de un fotbal :)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi