M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, March 21, 2011

Ignorant?

Chiar inainte de somn am tras un ochi pe facebook si am vazut cateva persoane care raspandeau vesti despre Libia iar altele despre Japonia.
Poate o sa sune ciudat ceea ce voi zice dar sunt curios si altii ce parere au: sa ma simt prost ca nu ma intereseaza ce se intampla in lumea asta mare? Sa-mi fac procese de constiinta ca sunt detasat si nu-i plang pe altii? Chiar e atat de nasol ca din miilede probleme care au loc pe tot globul eu aleg sa ma gandesc doar la ale mele si ale prietenilor mei (aici includ si familia)?
Ignorant? Merit sa fie aruncate pietre inspre mine?


- Posted using BlogPress from my iPhone

10 comments:

  1. Nu cred ca sunt motive sa te simti prost pentru ca nu-ti pasa.
    Nu cred ca ai "puterea" sa iti pese. Mereu spun: "Si daca mi-ar pasa cu ce i-ar ajuta? De donat, nu donez, voluntariat, nu fac..."

    ReplyDelete
  2. z. eu nu ma simt prost:) dar mi se scot ochii din toate toate directiile de la oamenii "care simt" :) nu conteaza ca nu faci, trebuie sa fii pe aceeasi lungime cu cei care nu fac dar dau din gura:)
    mersi de vizita, te mai astept

    ReplyDelete
  3. nu cred ca-i putin lucru sa te preocupe familia si prieteni; daca fiecare am face la fel, din aproape in aproape lucrurile s-ar aseza bine

    ReplyDelete
  4. :) mersi frumos adi, si eu cred acelasi lucru

    ReplyDelete
  5. mare lucru a spus prințul. și eu sunt de aceeași opinie. lucrurile cele mai importante sunt întotdeauna în jurul nostru. restul este informație, mai mult sau mai puțin utilă, dar nu ne face să devenim mai buni față de cei apropiați nouă.

    ReplyDelete
  6. Nu vreau sa sune naspa dar se pare ca dupa 30 e mai buna perceptia despre viata in general (tu, bogdan si printul). Sunt curios Z. ce varsta are. Zic asta pentru ca majoritatea acuzelor le-am primit de la oameni intre 22-30 ani, cam asa:)

    ReplyDelete
  7. Pentru ca ai indraznit sa fii egoist intr-o lume atat de ...de...generoasa(sa-i zicem) da! Meriti pus la zid si lovit cu pietre, e mare pacat in ziua de azi sa te gandesti doar la tine.
    Acum revenind la realitate: cu ce ii ajuta pe libieni sau pe japonezi ca tie iti pasa de ei, daca nu faci nimic si doar te uiti la niste stiri? Celor ce te-au acuzat de nepasare, intreaba-i ce rezolva ei cu marea lor pasare? S-a oferit vreunul dintre ei sa se duca voluntar in Japonia? Sau in Libia? Nu..atunci..of..duamne, asa e omul: paiul din ochiul altuia va fi intotdeauna mai evident decat barna din ochiul tau :D

    ReplyDelete
  8. :))) nu cred că ceea ce am scris denotă egoism:) că îmi pasă de prieteni şi familie e egoism?:)) anyway asta am susţinut şi eu, că prin simplele „gânduri de bine” transmise via văzduh nu se întâmplă nimic:)

    ReplyDelete
  9. La noi mere numa solidaritatea intre ingineri :). 1+1=2, n-am vazut ninjalai ca s-au inghesuit sa investeasca in Romania cand eram in rahatel dupa 89 (si asta insemna sa ajute contra cost). Atunci duca-se sa se Fukushima...
    Asta oricum cu solidaritatea intre popoare e duma de hipsteri de birou din paleta 20-30 de ani, proaspeti casatoriti sau cu puradel turnat, deveniti ecologisti peste noapte de se sterg cu destiu sa nu taie altii copaci...
    They're the ones that give the stinky pinky a bad name...

    ReplyDelete
  10. :)) cocstel eşti genial şi cu multă dreptate pe deasupra. Cu toate astea eu tot mi-o mai iau pe alocuri:) Sper să se întâmplec ceva 'mai cool' de atât ca să schimbe trendul că m-am cam plictisit... m-ar ajuta mult o ştire de genul: nou construita super catredală de către BOR s-a dărâmat în cursul zilei de ieri, toate miliardele investite s-au dus la domnul:P

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi