M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Friday, March 18, 2011

La ce-s buni prietenii


No, deunăzi vă spuneam cum stă treaba cu prietenii care de cele mai multe ori sunt buni şi să facă mişto de tine (pe lângă multe altele). Chiar şi Chinezu a trecut prin asta de curând.
Cam în 90% din cazurile în care se face mişto de mine (fizic, etnic etc.), persoana mea (felul meu de a fi/prostiile pe care le scot pe gură) sau ‘aptitudinile’ mele nu mă supăr. Nu am cum din moment ce de fiecare dată glumele sunt bune şi mă fac să râd. Ei, de data asta cineva s-a întrecut cu gluma şi promit să-l pedepsesc aspru pentru asta:) Scurt pe doi, colegul Vidrean care şi-a cumpărat tabletă ca să mâzgâlească digital (e un ecologist în sinea lui) s-a gândit să-şi încerce aptitudinile caricaturiceşti (dacă există aşa ceva) pe o poză d-ale mele. Rezultatul îl puteţi vedea în continuare.

PS. Te prind eu drace pe picior greşit, neamul lui Ştefan cel Mare nu uită :)
PS2. Încă mai râd când văd acest tablou magnific :))

13 comments:

  1. iti sta foarte bine cu sutien :)) =)) :))

    ReplyDelete
  2. :)) mersi şi cred că şi colegu' vidri vă mulţumeşte că-i daţi apă la moară:))

    ReplyDelete
  3. foarte tare. adevăru-i că aduci puțin a Lara Croft cu barbă de Stefan cel Mare LOL. acum se cere răzbunare, Alex! :D

    ReplyDelete
  4. =))=))) auzi mă, lara croft:)))) mi-a plăcut asta e de ţinut minte:)

    ReplyDelete
  5. Zi drept ce te jucai acolo? Ăla cu pescuit?

    ReplyDelete
  6. Nu nu victor, jucam cel mai tare joc raving rabbids:)):)) o nebunia dar cadrul nu o arata:)

    ReplyDelete
  7. tableta asta vede in viitor: daca nu mergi la sala o sa iti creasca tatele si v-a trebuie sa le pui intr-un sutien :P/ iar daca nu mergi la frizer o sa iti creasca parul asa cum se vede desenat. cu barba...este simplu...la fel

    ReplyDelete
  8. PS: un corset era mai potrivit :))

    ReplyDelete
  9. :) anonymoyus artistul vede in viitor:)) tableta e controlata:), incearca macar o data raving rabbids episodul jail brake si dupa ce te trec toate apele si nu-ti mai simti mainile sa-mi zici:))) cred ca e cel mai solicitant joc de pe wii:D
    corset zici? pai dam o comanda la artistul sef, nu e nicio problema:))

    ReplyDelete
  10. Zi drept ce te jucai acolo? Ăla cu pescuit?

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi