M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Monday, March 28, 2011

Onest la Oneşti

No, pentru că nu mă lasă Călin nicicum în pace şi propune numai teme care-mi aduc aminte de vremurile în care nu aveam nicio grijă pe cap, m-am decis să mă înscriu şi la etapa a 4-a a concursului de PA-uri.
Cu ocazia asta vă mulţumesc tuturor celor care mi-aţi votat Soldăţeii din etapa a 3-a, fără voi nu aş fi câştigat. Dacă vă place următorul PA staţi pe aproape, cred că de mâine (29.03.2011) începe perioada de votare. Voi reveni cu detalii.

Onest la Oneşti

Cobor din maşină, îi dau omului cei 10 lei şi mă uit în jur, nu s-a schimbat nimic. E la fel de mic şi de frumos ca atunci când fugeam mai devreme de la cămin ca să mă dau pe derdeluş. De data asta e primăvară şi copacii din parc au înflorit. Înaintez cu bătăi de inimă şi noduri în gât. E pustiu, noroc de păsările ce se ceartă printre ramuri şi de raţele de pe lac. M-aşez pe o bancă, îmi aprind o ţigară şi-mi zic: dacă vietăţile astea vin în parcul nostru an de an înseamnă că este totuşi frumos.

6 comments:

  1. felicitări pentru soldăței, Alex. ai meritat laurii pentru runda trecută.

    foarte fain și PA-ul ăsta. vietățile sunt un bun indiciu, zic și eu.

    ReplyDelete
  2. mersi frumos bogdan, ţi-am căutat intrarea pentru etapa asta... nu ai avut timp să scrii sau sunt eu chior?

    ReplyDelete
  3. simplu si frumos, bravo ing!
    Nu cred ca mai apuc etapa asta dar imi tii tu locul si o faci bine!

    ReplyDelete
  4. sărumâna mult pentru vorbele frumoase:) poate etapa viitoare te atrage cu ceva:)

    ReplyDelete
  5. am stat ceva mai rău cu timpul pentru runda asta, Alex, dar am reușit să apar și eu pe ultima sută de metri... postez imediat și la mine :)

    ReplyDelete
  6. am stat ceva mai rău cu timpul pentru runda asta, Alex, dar am reușit să apar și eu pe ultima sută de metri... postez imediat și la mine :)

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi