M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Thursday, March 3, 2011

Răpirea


Iată încă o bucăţică din PAvestirea medievală. Pe toate celelalte, plus regulament şi alte alea, le puteţi găsi aici. Cine se înscrie în continuare? E cineva pe frecvenţă?

Răpirea (de injineru')  

Spera să găsească o pânză şi-o pensulă în oraş. Îl luă astfel pe Nick de mână şi se furişă pe lângă căruţele ce tocmai intrau.
-Trebuie să găsesc ceva instrumente pentru desen, Nick.
-Vino după cu mine.
După câteva minute de acrobaţii printre picioarele cailor intrară pe o străduţă lăturalnică. Dintr-o dată simţi o durere-n ceafă şi apoi linişte. S-a trezit singur într-o pivniţă întunecoasă care avea totuşi un iz aparte, de femeie. Îşi încordă privirea şi văzu silueta din faţa lui.
- Tom, nu-ţi fie frică îţi vreau binele.


Imaginea e de aici

7 comments:

  1. foarte faină continuarea, Alex. bravo. îmi place când misterele se adâncesc sau când acțiunea se face, dintr-o dată, mai rapidă :)
    după cum bine vezi, sunt pe fază, dar nu mă pot încă înscrie... deci aștepăm voluntari.

    ReplyDelete
  2. ;) noroc bogdan, tocmai la asta am ţintit să fie lucrurile un pic mai rapide, vreau să văd cum se termină totul:D ştii cum e, oricâtă acţiune ai avea la un moment dat dacă se lungeşte devine plictisitoare:D sper să nu se calmeze lucrurile:D să sară cetăţile în aer zic.

    ReplyDelete
  3. Bogdane, poţi să te înscrii după mine. :D Vin eu cu următorul.

    ReplyDelete
  4. Imi place cum ti-ai asumat stafeta si ai luat-o la picior! :D S-au incurcat itele, intr-adevar, sa vedem cine va reusi sa le deznoade...

    ReplyDelete
  5. Bogdane, poţi să te înscrii după mine. :D Vin eu cu următorul.

    ReplyDelete

Comenta-mi-aţi