M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, March 22, 2011

Uneori e nevoie de noi II


Zilele trecute vorbeam de ignoranţă în ceea ce priveşte evenimentele din jurul meu. Apoi mi-am adus aminte cum era când îmi făcea mamaie micul dejun, postare pe care am scris-o cu bătăi puternice de inimă şi noduri în gât. Azi pe când îi călcam casa Chinezului am văzut un anunţ care pur şi simplu nu te poate lăsa indiferent. Este vorba de zâmbetul unui copil, zâmbet ce trebuie musai salvat. Toată povestea o puteţi găsi aici, nu am puterea să o reproduc şi nici nu sunt vreun guru financiar şi blogosferic ca să fac minuni. Cu toate astea dau vorba mai departe cu speranţa că din postare în postare sigur se vor găsi oameni să o ajute pe Selena, fetiţa cu chip angelic. Mă simt mai bine făcând asta şi sunt sigur că şi voi vă veţi simţi la fel.
Sper să se facă bine...

No comments:

Post a Comment

Comenta-mi-aţi