M-am mutat!

Ar trebui ca în 6 secunde să fii redirecţionat automat. În caz contrar accesează
http://www.injineru.ro/
şi actualizează-ţi bookmark-urile.

Tuesday, March 1, 2011

Uneori e nevoie de noi

Din când în când omenii au nevoie de ajutor. De cele mai multe ori acesta vine din partea prietenilor, dar ce se întâmplă când nu e suficient?
Te rogi să se întâmple „o minune”. Nu sunt un om religios şi nici nu am de ce să fiu dar ştiu că pot să ajut pe cineva prin ceva mic, chiar şi o postare. Am aflat de la Prin România de Marian singurul copil din ţară cu leucemie congenitală care a supravieţuit. Singura lui şansă la viaţă este un transplant de celule stem hematopoietice dupa fază de consolidare. Cum nu mă pricep neam vă las să citiţi restul pe http://bebemarian.wordpress.com/2011/02/16/hello-world. Ideea e că Marian are nevoie de ajutor, urgent. Astfel dacă vă simţiţi în stare nu ezitaţi să o faceţi, cineva vă va fi recunoscător într-o zi şi mai mult ca sigur vă veţi simţi mai buni.
Detalii despre plăţi puteţi găsi la Prin România sau pe bebemarian.
Dacă nu aveţi cum să donaţi ceva pentru Marian, ajutaţi-l prin răspândirea cazului. Orice ajutor e bine-venit.

2 comments:

Comenta-mi-aţi